neljapäev, 25. detsember 2008

Sõbratapp - oh leebe mõrv

Pole mõtet suhelda kui inimesed teineteisest valesti aru saavad.

sorry, ma ei viici lahti seletada. pole mõtet :( Saatsin kirja. Kahetsen juba.
Vaatan ja ootan, mis reaktsioon sealt siis seekord välja imetakse minu
ausate tunnete kirjeldamise järgselt.
ilus päev, pole midagi ütelda. --
Kas veelkordne kinnitus, et inimesed loevad samu sõnu nii erinevalt ja saavad aru erinevalt , emakeeles tuhandes keeles. ..
Jah, kui teineinimene ei kahtle, et loeb e n d a, mitte minu mõtteid, siis ongi mõttetu suhelda. Tunda õilsust et oled küll siga ja pask, aga näe ma olen ikka su sõber! Nii või?

Mina rääkisin tolles (sinus püha viha tekitanud) kirjas endast, mitte temast/sinust.
(ei oska ja ei viitsi teiste nimel rääkida)
Jutustasin enda tunnetest, mida viimastel päevadel olen kogenud ja mis kuhjuvad moodustades tropi kui ... .. ja vastasin sinu ütlusele, et ma olevat tugev eitavalt.
sest ma arvangi ju, et ma ei ole tugev – mul pole vaimujõudu, ... ka pingetaluvus on null.
Ma ei jaksa kogu sinu maailmavalu endasse võtta ja tühist naeru trillerdada. Ma tahaks natuke olla pettunud ja õnnetu või vähemalt tõsine, eksole.

Sind ma ei tunne nii palju, et midagi kindlalt arvata, tean ainult seda, mida ise väidad, kordad, üle kordad kuulmata mis ma vastan.

sorry kui valesti mõtlesin.Kõige parem ongi kõik suhtlus lõpetada. mitte riidu kiskudes, vaid sõbralikult - nii tundub on kõigile kõige parem.Pole mõtet teineteist ärritada, liiatigi kui mul polnud see mõtteski.
Aga kahju ka on. Avastad uue maailma ja - põmm! – lennujaam ei võta vastu.
Ometi aga vehitakse loosungitega „teretulemast, kallis külaline – ole oma, oled oodatud“

* * *ok-ok ,olen murdja ja olen sitt inime.ei jah tühja kah, minge te kõiik põrgu või kuhu iganes.Et ma lähen ja murran veel mõne ... kurat kui ma ise ei oleks murtud.........

Aga-seda-sa-ei-tea / ei taha teada / ei usukski
#
me olime - meid ei ole -teineteise jaoks
mine nüüd mine
kes kurat siin hulgub ja ulub oma mõttetut huiku tuulde

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

iga päev me tapame

Anonüümne ütles ...

mu kogemuse põhjal : selline lõpetamine ei anna midagi.
sestet ei lõpe ! vähe sellest, et elab (sus) edasi, võib isegi kasvada ja areneda - see suhtlemata suhe.

Anonüümne ütles ...

see pole must huumor, see on must südametunnistus.

Gerd